Optimaliseer uw mountainbikeprestaties met de hydraulische remhendel Lewis LV4, die geavanceerde technologie en uitzonderlijke remkracht combineert.
TECHNOLOGIE
Instellen van het bijtpunt en de bereik van de hendel
Instellen van het bijtpunt en de bereik van de hendel
De gepatenteerde technologie van Lewis voor de dubbele afstelling van de bereik van de hendel en het bijtpunt stelt je in staat om de gevoel aan te passen aan je voorkeuren voor betere prestaties op de paden.
Bereik (zonder gereedschap), bijtpunt (met inbussleutel).
Ontwerp van dubbele oliepoorten
Ontwerp van dubbele oliepoorten
Ontwerp van dubbele oliepoorten, handig om de olie te ontluchten.
Geniet van de capaciteit van de olie reservoir om een ongelooflijke remkracht te genereren.
Beste hendelverhouding
Beste hendelverhouding
Optimaliseer de hendelverhouding van de verticale structurele remmen en de bewegingspad van de tripod stang voor een directere remkrachtrespons, ideaal voor gebruiksomgevingen zoals XC-fietsen, klimfietsen met hoge eisen aan remrespons.
Vier precisie lagers
Vier precisie lagers
Vier precisie lagers vormen het draaipunt van de hendel.
Elk bewegend draaipunt bestaat uit precisie lagers aan beide kanten die zorgen voor een stabiele en soepele actie.
CNC 7075 T6 aluminium vierzuigerklauw
CNC 7075 T6 aluminium vierzuigerklauw
De 7075 aluminiumlegering zorgt voor een betere stijfheid, wat de algehele remprestaties verbetert terwijl een stabiele en voorspelbare kracht behouden blijft.
De vierzuigerklauw biedt superieure remkracht voor elke situatie tijdens tests.
14 mm + 17 mm asymmetrisch zuigerontwerp
14 mm + 17 mm asymmetrisch zuigerontwerp
Het asymmetrische zuigerontwerp van 14 mm + 17 mm verbetert het lineaire gevoel van de remmen, balanceert de drukverdeling van de remblokken en balanceert de slijtage.
Corrosiebestendige remleiding
Corrosiebestendige remleiding
De hoogwaardige gevlochten remleiding is geschikt voor intensievere rijomgevingen.
De standaardversie LV4 gebruikt 4-laags remleidingen die uitstekende voordelen bieden op het gebied van prestaties, zoals hoge drukbestendigheid, corrosiebestendigheid en hittebestendigheid. Ze zorgen ook voor een stabielere werking bij intensief remgebruik. Het interne gebruik van Kevlar anti-ballenvezels met veel gevlochten lagen zorgt ervoor dat de remleiding een veel lagere uitzettingscoëfficiënt heeft dan de norm in de industrie, wat de remmen een hogere stijfheid geeft.
Materiaal van de remleiding
Materiaal van de remleiding
1. PVDF en teflon
2. Spiraalgewonden filamenten
3. Gelaagde gevlochten Kevlar anti-ballenvezel
4. Trek- en corrosiebestendige coating.
SPECIFICATIES
MEESTER CILINDER
Type: Radiaal
Materiaal: CNC 7075T6 aluminium
Lichaamsafwerking: Zwart / Zilver
Kleur van de klem: Zwart / Zilver
Type klem: Scharnierend
Schroef: Roestvrij staal
Verstelbare hendelbereik: Ja, zonder gereedschap
Verstelbaar bijtpunt van remblok: Ja, met 2 mm inbussleutel
HENDEL
Materiaal: CNC T6 7075 aluminium
Versie: 1 vinger
KLAAW
Materiaal: CNC T6 7075 aluminium
Kleur: Zwart / Zilver
Zuiger: 4 zuigers: 2 roestvrijstalen zuigers van 14 mm + 2 roestvrijstalen zuigers van 17 mm
Schroef: Roestvrij staal
Type remblok: Metaal
LEIDING
Afmeting van de remleiding: Buitendiameter 5 mm, gat 2,2 mm
Lengte van de remleiding: 90 cm voor / 160 cm achter
Afwerking van de remleiding: Zwart
GEGEVENS GEBRUIK: E-TMB (Elektrisch mountainbiken), Dalen en Enduro
Rotor schijf: Niet inbegrepen (optioneel 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm, 223 mm)
Adapter: Niet inbegrepen
Gewicht: 80 gram (Cilinder) / 110 gram (Klauw)
Totaal gewicht: 597 gram (inclusief leiding) / 380 gram (zonder leiding of olie)
Olie: Minerale olie
| Merk | Lewis |
| Leveranciersreferentie | LV4_BLACK |
| Kleur | zwart |
| Kleur | Zwart |
| Geslacht | Gemengd |
| Leeftijdsgroep | Volwassene |