Andere Sporten
Opruiming
Klantenservice in Nederland Veilig betalen 4x Gratis Gemakkelijk retourneren

Retourneren en terugbetalen

Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling om een retourprocedure te starten.

Houd er rekening mee dat het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking en met het label intact. Kopers worden verzocht de de labels niet te verwijderen en de artikelen niet te bevuilen.

Als om welke reden dan ook de originele verpakking niet meer beschikbaar is en je een artikel wilt retourneren, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor verdere instructies.

Niet-retourneerbare producten

Alle gepersonaliseerde producten, zoals gevlokte voetbalshirts, ski's met gemonteerde bindingen, enz. kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Hoe vraag ik een retourzending aan?

Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling om je bestelling te retourneren.
Om uw retouraanvraag in te dienen, gaat u naar de speciale ruimte door hier te klikken of door te klikken op de link «Retourneren» voor de bestelling van uw keuze in uw geschiedenis (gedeelte Mijn account)

Zodra je op het retourplatform bent, volg je gewoon de onderstaande stappen:

  1. Orderidentificatie: voer de achternaam en voornaam in die worden gebruikt in het factuuradres van de bestelling, de datum en het ordernummer
  2. Reden voor retourzending: selecteer de reden voor je retouraanvraag
  3. Producten die u wilt retourneren: bevestig welk(e) product(en) u wilt retourneren
  4. Validatie van de AV: valideer onze AV op deze manier en beloof de volgende voorwaarden te respecteren:
    • Validatie van de AV: valideer onze AV op deze manier en beloof de volgende voorwaarden te respecteren:
    • Ik bevestig dat de artikelen in hun originele verpakking zitten met labels en instructies.
    • Ik bevestig dat de items nooit zijn gedragen of gebruikt

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de portokosten van de retourzending. Er vindt geen restitutie plaats.
Als een van de producten waarop de retourzending betrekking heeft echter niet aan de eisen voldoet of defect is en dit door onze klantenservice wordt gevalideerd, wordt de retourzending gedekt door een vooraf betaald etiket.

Defecte producten gekoppeld aan transport

Als u uw bestelling heeft ontvangen en merkt dat deze tijdens het transport is beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op na ontvangst van uw bestelling. Na deze redelijke termijn kunnen we uw klacht mogelijk niet meer behandelen.
Stuur ons hiervoor een bericht via ons contactformulier een geeft u ons zoveel mogelijk informatie over de elementen die betrokken zijn bij het ontvangen van uw bestelling.
Geef ons ook zichtbare foto's van de volgende items:

  • Een foto van het artikel waarop het defect zichtbaar is
  • Een foto van het pakket
  • Een foto van het verzendlabel van het pakket

Houd er rekening mee dat deze foto's verplicht zijn.
Als je aanvraag compleet is en na onderzoek van de onderdelen, krijg je binnen 48 werkuren een reactie van onze klantenservice. Als dit niet het geval is, kan een extra reactietijd van toepassing zijn.

Terugkeerperiode

Zodra je retouraanvraag is geaccepteerd, heb je 15 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen naar het volgende adres:

SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCE

Vergoeding

Overeenkomstig de geldende wettelijke bepalingen:

  • Herroepingsrecht: De terugbetaling van alle betaalde bedragen, inclusief de standaardverzendkosten, gebeurt zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de datum waarop wij op de hoogte zijn gebracht van uw beslissing om te herroepen. Wij mogen de terugbetaling uitstellen tot wij het product hebben ontvangen of tot u het bewijs levert van verzending van het product, afhankelijk van welk feit zich het eerst voordoet.
  • Wettelijke conformiteitsgarantie: De terugbetaling van de verschuldigde bedragen gebeurt bij ontvangst van het geretourneerde product of het bewijs van verzending, en uiterlijk binnen 14 dagen.
  • Wijze van terugbetaling: De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als gebruikt bij de bestelling, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen met de klant, en zonder extra kosten.

Artikel uitwisseling

Sport is good biedt geen directe omruilingen van artikelen wat betreft maat, kleur of het product zelf.
Als je een artikel wilt ruilen, moet je eerst het originele artikel retourneren via onze retourprocedure en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel in de juiste maat of kleur. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, verwerken we de bijbehorende terugbetaling.