Verzending

Wij werken samen met La Poste en haar Colissimo dienst en met de Chronopost besteldienst om u snelle verzendingen en een maximale kwaliteit van dienstverlening aan te bieden. Zodra uw pakket wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met het traceernummer van de vervoerder die verantwoordelijk is voor uw pakket (Colissimo/La Poste of Chronopost). U kunt het pakket dan tot 30 dagen na de verzending volgen op de website van de vervoerder.

Hier is de link om uw pakket te volgen als het wordt verzonden door La Poste en haar Colissimo service: https://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do.
Voor een zending met de Chronopost-dienst, kunt u het verloop ervan volgen via de volgende link: https://www.chronopost.fr/fr/suivi-colis

U ontvangt uw producten binnen 7 werkdagen overal in Frankrijk, afhankelijk van de gekozen leveringsmethode en service, als uw producten bij ons op voorraad zijn. De levering vindt plaats binnen 7 tot 11 werkdagen als de geselecteerde producten bij een of meer van onze leveranciers moeten worden besteld. Voor zendingen naar internationale bestemmingen bedraagt de leveringstermijn 11 tot 15 werkdagen.

De verzendkosten worden berekend op basis van de hoeveelheid, het gewicht en het land van bestemming van uw pakket. Zij omvatten de verwerking, verpakking en verzending van uw producten. Het exacte bedrag van uw verzendkosten wordt automatisch berekend wanneer u uw bestelling plaatst.

Landen die in aanmerking komen voor levering

- Frankrijk : grootstedelijk

- Overzee :
Zone 1: Guadeloupe, Saint-Barthélemy, Saint-Martin, Martinique, Réunion, Frans Guyana, Mayotte, St Pierre et Miquelon
Zone 2: Nieuw-Caledonië, Frans-Polynesië, Wallis en Futuna, Zuidelijke en Antarctische landen, Terre Adélie (Antarctica)

- Europa : Albanië, Oostenrijk, België, Wit-Rusland, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Verenigd Koninkrijk

- Andere landen : Australië, China, Hong Kong, Indonesië, Israël, Japan, Singapore, Zuid-Korea, Taiwan, Thailand, Verenigde Staten, Vietnam

Retourneren en terugbetalen

Alle retourzendingen moeten naar het volgende adres worden gezonden:

SPACEFOOT SAS - Dienst Terugzendingen
ZAC de Conneuil
2 rue Lavoisier
37270 Montlouis Sur Loire
FRANKRIJK

Alle retourzendingen moeten binnen de 15 dagen na ontvangst van uw bestelling worden gemeld aan onze dienst en worden aangevuld met Colissimo Tracking met handtekening. Alle artikelen moeten worden geretourneerd in hun oorspronkelijke staat en verpakking met het etiket intact. Ze moeten vergezeld zijn van de aankoopfactuur of de leveringsbon.

Elk op maat gemaakt artikel kan niet worden geretourneerd, geruild of terugbetaald. Een voorbeeld hiervan is een flocked jersey. 

Retourneren per expresse wordt niet in behandeling genomen, ongeacht de reden.

Als het geleverde product aan de bestelling voldoet, zijn alle retourkosten voor uw rekening. 

Indien het product defect of niet-conform is, vergoeden wij de gemaakte kosten voor de retourzending (uitsluitend op vertoon van een factuur waaruit de betaling blijkt). Het maximale bedrag dat wordt terugbetaald voor de gemaakte retourkosten is 8€. Alle terugbetalingen zullen worden verwerkt binnen een werkperiode van 30 dagen.

Voor elk teruggestuurd artikel op basis van "defect" motief, gelieve op een aparte mail de aard van het defect te specifiëren. Wij nemen de gemaakte kosten voor het doorsturen van de producten voor onze rekening.  

Wat de omruilingen betreft, deze zullen worden uitgevoerd tussen 10 en 15 dagen, rekening houdend met het feit dat veel van onze producten worden geïmporteerd. In het geval dat een van de omgeruilde producten langer dan 60 dagen niet op voorraad was, zou u worden terugbetaald. Gelieve in detail de producten te specificeren die u in ruil zou willen.

Wij doen ons uiterste best om u een kwaliteitsservice te bieden. Echter, als de kwaliteit van een besteld product in twijfel wordt getrokken, behouden wij ons het recht voor om het product terug te sturen naar de oorspronkelijke fabrikant voor inspectie voordat we een beslissing nemen met betrekking tot dit product.